Igen nehéz ma bárkit is meggyőzni arról, hogy abban, amit csinálsz, a legjobb. Ahhoz bizonyítani kell, ráadásul nem is keveset. Ahhoz, hogy a film csatornák elnyerjék a nézők tetszését, egyre gyakrabban kell megújulniuk. Nem elég ismert filmeket sugározni, mivel mellé valami pluszt is nyújtani kell. Ez bármi lehet, a cél mindig az, hogy kitűnjenek a többi, hétköznapi film csatornák unalmas kínálatai közül. Amivel leginkább meg lehet győzni a nézőket, az a kevés reklám.
Több mint valószínű, hogy mindenkinek az idegeire megy, amikor egy másfél órás film minden 20 percébe bevágnak 10 perc reklámot. Bármilyen érdekes is legyen a film, egy idő után akaratlanul is, de belealszik a néző, mert egyszerűen nincs türelme kivárni a temérdek reklámot. Ha a reklámok száma redukálódik, a nézők száma egyenesen arányosan nő.
Amennyiben pedig egyáltalán nem vágnak be reklámot a film közben, az egy valóságos főnyereménynek számít. Bármi, amivel egyedivé lehet tenni a film csatornák kínálatait, programjait, segíthet, hogy nézettebbek és keresettebbek legyenek.