Már az általános iskolások körében is elterjedt, hogy felső tagozatos korukra minden diáknak van saját okostelefonja. A magyar reklámügynökségek tudják, hogy a szülők egy része nem szívesen veszi meg gyermekének a mobilt, de muszáj lépést tartani a technika fejlődésével. A reklámügynökség Debrecenben is tapasztalja, hogy aki lemarad, kimarad. El kell fogadnunk, hogy ma már természetes jelenség, hogy a kisdiákok kezében is ott a telefon. A magyar reklámügynökségek szerint elkerülhetetlen, hogy ez a fiatal korosztály is találkozzon az online futó reklámokkal. Évente akár több száz megnézett reklám is hatással lehet rájuk, és tudat alatt formálhatja gondolkodásukat, a világról alkotott képüket. Régen a tévén keresztüli reklámblokkok, ma már főleg a videómegosztókon, az egyes videók előtt és alatt futó hirdetések azok, amiket nap, mint nap ők is látnak. A reklámügynökség Debrecenben így az ügyfelekkel is egyeztetik, hogy melyik csatornán milyen hirdetéseket szeretnének elhelyezni. Amelyik cég komoly figyelmet fordít a fiatal korosztály elérésére is, az jó eséllyel ismertetheti meg márkáját és termékeit a videómegosztók, vagy a képmegosztó alkalmazások felületein való hirdetésekkel.