A reklám ügynökségek szerepének megváltozása

Napjainkban nagyon megváltozott a reklám ügynökségek szerepe. Az internet folyamatosan bővül és a fogyasztókkal való kommunikációra egyre több digitális média platform és módszer ad lehetőséget. A témával foglalkozó szakemberek digitális forradalomnak nevezik a médiumok és a reklámozás gyors fejlődését. Azok a reklám ügynökségek, amelyek ezzel a gyors változással nem tudják tartani a lépést, gyorsan kiesnek a sorból. De mit is tudnak ma nyújtani a reklám ügynökségek? Milyen esetekben lehet rájuk szüksége egy vállalkozásnak? Felmerül a kérdés, hogy nem elegendő egy saját, tehetséges marketingcsapat alkalmazása? A válasz erre nem egyszerű. Vannak ugyanis olyan nagyobb projektek, amelyek során egy reklám ügynökség szerepe kulcsfontosságú lehet. A reklám ügynökségek tapasztalatukból adódóan, egy kampány során nagyon költséghatékonyak tudnak lenni. Szakértelmükkel olyan megoldásokat nyújtanak a vállalkozások számára, amelyek növelik a kampányok hatékonyságát és ezzel párhuzamosan a profitot is. A nyomtatott és a televíziós reklámokkal szemben a digitális reklám a legköltséghatékonyabb stratégia, amelyben nagyon könnyen ellenőrizhető az eredmény.