A reklám ügynökség élete, az ott zajló események, pörgés és a divat világa mindig is népszerű téma volt a filmkészítők körében. Többnyire egy fiatal, bizonytalan lány belecsöppen egy pezsgő reklám ügynökség már-már őrjítő tempójába, ahol a saját átalakulása a film igazi témája. Miért olyan vonzó ez a téma? Talán, mert egy laikus számára egy titokzatos világ tárul fel, ahol bele láthatunk a divat, a csillogás és a jövő divattrendjeit alakító történések sorozatába. És mi a kötelező eleme még ezeknek a filmeknek? A főnök, aki minden reklám ügynökség és bármilyen munkahely réme lenne. Szigorú, követelőző, kritikus, végletes és kegyetlen. Gondoljunk csak Az ördög Pradát visel ikonikus főnökére, aki, ha megjelent a képernyőn, még a nézőnek is összeszorult a gyomra. Mégis, a reklám ügynökség népszerű főleg a fiatal generáció körében. A túlfeszített munkatempó és a megállás nélküli munka rengeteg előnyt is rejt magában. Fejlődhet az ember teherbíró képessége, kreativitása, önbizalma, akaratereje és önérvényesítése.
