Karácsony egy digitális ügynökségnél

Az év végi ünnepi időszak az összes reklám ügynökség életében kiemelt időszaknak számít, hiszen a legtöbb komoly marketing büdzsével rendelkező cég ilyenkor már bekéri a következő évre vonatkozó pályázatokat. Mivel van pár ügyfél, aki a vírushelyzet miatt kevesebb költést tervez a következő évben, ezért extrán fontos, hogy annyi ügyféllel sikerüljön leszerződni, amennyivel csak lehet. Remélhetőleg nem ezen fog múlni az digitális reklámügynökség további működése, de minden vállalkozás életében fontos a biztos bevétel és profit megteremtése. A tenderek írása és előkészítése mellett a digitális ügynökség munkatársai párhuzamosan gyártják az ünnepi kreatív tartalmakat, hiszen a legtöbb cég ilyenkor extrán sok tartalmat, hirdetést, megjelenést kér, még azok is, akik az év többi részében csak minimálisan költöttek kampányokra. A 2020-as évben mindezek mellé kalkuláljuk bele, hogy hogy a digitális reklámügynökség csapata akár már hónapok óta otthonról dolgozik. A csapat egészségének védelme érdekében ez a döntés ésszerű is, de van azért, akinek nehezebben, lassabban megy az otthoni munka. Nem azért, mert nem mozognának otthonosan az online térben, vagy ne tudnák kezelni a különböző technikai eszközöket és programokat. Csak ha mondjuk egy ,vagy két gyermeket is istápolni kell közben azért az jócskán nehezített pálya. Továbbá nehezebb és időigényesebb összehangolni a közös meetingeket is. Akár csapat szinten, akár az ügyfelekkel.