Egy digitális ügynökség pontosan jól tudja, hogy a SEO szabályainak betartásával a webhelyre, – ami lehet honlap, vagy webáruház- gyártott rendszeresen frissülő tartalmak jelentősen megnövelhetik a webhelyre érkező látogatók számát. Ezek a látogatók a reklámügynökség szerint már olyan érdeklődők, akikből könnyen lehetnek vásárlók. Persze ez a csoda nem biztos, hogy egyik napról a másikra megtörténik, legyünk hát türelmesek, de az adatokat mindig figyeljük és elemezzük. A digitális ügynökség azt tanácsolja, hogy a tartalomgyártás mindenképpen legyen folyamatos, az a legjobb, ha erre vonatkozóan is van egy terv és egy dedikált ember, vagy csapat, aki ezt felügyeli. Ha ez a vállalkozáson belül nem megoldható, akkor a reklámügynökség átvállalja a szövegírás, seo tartalmak gyártását. Hiszen egyáltalán nem evidens, hogy a cégen belül van olyan ember, aki megfelelően ért ehhez. Fontos kiemelni, hogy ezeknek a tartalmaknak minden esetben relevánsnak kell lennie. Hogy mit értünk ez alatt? Mindenképpen olyan cikkeket, blog bejegyzéseket tegyünk közzé, amelyek valamilyen formában kapcsolódnak a vállalkozásunkhoz, vagy valamelyik általunk gyártott, forgalmazott termékhez. Legyen a bejegyzés informatív, vagy edukáló, érdekes, de akár vicces is lehet, ha ez jól belesimul abba a képbe, amit szeretnénk, hogy az emberek gondoljanak rólunk.
